zzZZZ

Det är underbart väder ute och jag har inte vart ute på hela dagen, börjar få lite smått panik, ska ut snart. En runda till stan å lämna in en jobbansökan till en blomsteraffär (är utbildad florist, gick det på gymnasiet), sen ska jag beställa ny synundersökning, håller på att bli helt blind typ:P Sist men inte minst ska jag TRÄNA! Sov till kl. 13.00 idag!!!! Hatar att sova så länge samtidigt som jag älskar det! :P Nu kommer jag aldrig somna ikväll och ska jobba imon...Aja ska dra nu. Pusshej!



Hittade igår en lapp där man fick 10% rabatt på allt man beställde från H&M katalogen bland all gammal post. Sista dagen var 1/2, Igår allstå. Så jag å min syrra beställlde snabbt och lätt allt vi skulle ha igår kl halv 12:P Beställde bland annat två fina bikinis:)



Dessutom läste jag detta i morgontidningen när jag käka frukost. London och Milano - Största shoppingstäderna i Europa!!! Å jag ska till båda, London mycket snart och senare iår ska jag till Milano och hälsa på min Bästa kompis Johanna där hon är och jobbar som Au pair:) Saknar dig så mkt<3



Dagens outfit - T-skirt - Gina Tricot
                           Jeans - Gina Tricot

                           Skor - Din Sko


Kommentarer
Postat av: Madelene

Hejsan din lilla sötnöt :)

Hoppas det är kanon! Nu ska jag allt titta in här ofta :)

2009-02-02 @ 20:31:36
URL: http://sockersott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0