Crazy

Ja, som jag sa igår - Man vet aldrig hur en festkväll slutar...Vad ska ja säga om gårdagens party då? Här kommer några ledord: Snefylla, Slagsmål, Polisanmälan?, Grannbråk, Sjukhuset, m.m....Alla var så stört seriösa igår, fast inte jag, Jag var lagom full och glad hela kvällen så personligen hade jag en ganska lugn och fin kväll. Allstå kvällen började bra hemma hos mig. Vi satt å drack, lyssnade på musik å spelade "Med andra ord" och sedan en annan "lek" där man har en lapp i pannan med ett namn på, så ska man gissa vem man är genom att fråga de andra frågor. Det var skitkul:) Sedan skulle vi dra till en annan fest, då blev jag plötlisgt paniksugen på en Happy meal hamburgare och envis som jag är cylkade jag själv till McDonalds och vräkte i mig en, ingen ville följa med mig:P Sedan cyklade jag hurtigt vidare till festen där alla de andra var. Jag kommer fram och det är nu det börjar spåra ut...Grannen till tjejen som hade festen fick spel och det var ett jäkla liv. Vi drog därifrån ganska snabbt och gick vidare ner till krogen. Där jazzade jag loss lite på dansgolvet och sedan när vi skulle dra hem började dramatiken igen...Kan ju bara säga att de hände en del på vägen hem. Väl hemma somnade jag i sängen som en sten så fort jag, efter mycket pyssel och knåp fått av mig mina underbara skor...:)


Livet e en fest ;)

Kommentarer
Postat av: Leia

Hej hej, allt bra? =)

2009-01-25 @ 20:05:51
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0