It´s Funny...Right?

Igår kollade Jag å Jacke på en helt störd skräckfilm. Vi ser alltid på värsta psykofilmerna! Den handlade om en kille med världens läskigasta skratt som håller på med massa skumma grejer och förföljer tre tjejer om han gått i samma skola med. Han tar dom här tjejerna tillfånga och utsätter dom för en massa störda saker. Aja sovde inte bra inatt pågrund av skumma drömmar efter filmen. Sen idag när jag står bakom kassan på jobbet och torkar bänkarna hör jag hur min kollega håller på och hjälper en kund. Å helt plötligt hör jag exakt samma skratt som från filmen! Mitt hjärta flög upp i halsgropen och jag höll på och kissa ner mig:P Hahah när jag vänder mig om ser jag att det är farbrorn som min kollega håller på att hjälpa som skrattar. Hehe gillar inte skräckfilmer:P



"Amusement" var filmen vi såg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0