Fashion?

Har vart hos frissan, nyklippt och nyblond:) Sedan gick jag en runda på staden. Var inne i en butik där jag hittade en ASSNYGG tröja, men den kostade 3300 kroner! De e fan helt stört mycket pengar, kanske hade köpt den om jag var miljonär:P Aja var inne å kollade in dom nya vårkläderna på Gina. I vår är det pastellfärger som gäller! Var inte så sugen på det när jag först läste det i tidningarna men nu när jag vart å sett lite exempel på Gina e ja sjukt på det, där fanns en massa nytt å fräscht! Jag shoppade ett par chinos, ett lång, slappt linne och en ljusblå t-skirt. Jag är lite osäker på byxorna, det känns som de e lite "förra sommaren". Lr tror ni de håller i sig iår också? Hmm... Sedan hittade jag tre st armband på rean på Ur&Penn. Jag hoppas verkligen Nitar&Läder modet håller i sig i höst med, Jag älskar det! Ska leta efter en svart, kort skinnjacka...







Köpte också ett silvershampo hos frissan så jag får behålla mitt blonda fluff lite längre, är också bra om man inte vill få "gult" hår. Kostade 199 kr.



Tänkte också ge ett lite "skönhetstips", för ett tag sen köpte jag den här ansiktskrämen från garnier. Den är huur bra som helst om man har väldigt torr hud i ansiktet som jag har! Den är jätteskön och återfuktar jättebra. Dessutom är det en antirynk kräm :P Haha jag har faktiskt hört på ett sånt där sminktipsmöte (vad heter de?) att man ska börja använda anti rynk kräm så tidigt som möjligt, a ja vet låer sjukt, men men :P



Dagen Outfit:



"Bandana" :P - H&M
Kavaj - Gina T
T-skirt - H&M
Jeans - H&M
Stövlar - Din Sko
Armband - H&M



Älskar dessa stövlarna! Så snygga och så sköna!

Sist men inte minst var jag och tränade. Sprang på rullbandet i en halvtimma, kändes som ja skulle kunnat sprungit i tre timmar, Underbart! Sedan gymmade jag i 40 min. Nu ska jag snart sova. GonAtt



<KÄRLEK> <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0