No Fire, No Smoke

Ännu en låååång dag på arbetet...Har inte hänt så mkt sen förra gången jag skrev. En sak jag tänkte på idag på jobbet, Att jag e så himla glad att jag inte röker! Tänker på de varje gång jag säljer cigaretter till någon. Säljer huuur mkt snus och cigaretter som helst varje dag till folk å de e så sjukt mkt pengar!!! Fattar inte att man slösar dom pengarna på att ta livet av sig snabbare...Om man röker ett paket om dagen är det 50 spänn, på bara en månad är det 1 500 spänn!!! Fatta hur mkt fina kläder man skulle kunna köpt för de:P haha Aja e de inte det inte helt sinnesstört när man tänker efter egentligen? Är människan verkligen det smartaste djuret på jorden?



Nej tack...

Aja nu ska jag åka till pappa och äta. Sen kommer Jakob hit<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0