Norge - där pingvinerna bor

Festen igår va ganska lame...Det var typ bara jag som va på, men men hade trevligt ändå. Vi spelade "upp till bevis" och "twister", en del underliga ställningar...hehe:P Den här lilla "tillställningen" hälls i min gamla födelseby:D Lååångt ute på landet inne i de djupa skogarna, jag körde dit och drack en ända öl. Jag vågade inte köra hem fast jag bara druckit en öl, man vet ju aldrig, så fick sova över på vinden där festen hölls. Häll på att frysa ihjäl, svinkallt:P Men de va kul, det blev många skratt och fniss när vi låg å snacka roliga gamla minnen halva natten:D Låg vaken länge innan dom andra vaknade för jag frös så. Dom andra vaknade inte försen tjugo i ett!!! Haha åkte trött hem och städade lägenheten för min familj kommer hem idag igen från skidsemestern:)

Hahaha ligger å kollar på Mtv, det är ett program om de här tonåringarna som haft sjuka sweet sixteen fester, så ede några år senare och deras familjer skickar iväg dom till ett annat land så dom ska sluta var så bortskämda och barnsliga. Hon i dagens program ska bli skickad till en samefamilj i Norge. Vet ni va hon sa? Höll på å skratta ihjäl mig! - Jag vill inte, jag hatar kyla...De ju för fasen där pingvinerna bor!
Hahahha dom i USA e fan helt lost, sen när flyttade pingvinerna till Norge? Amerikaner vet fan ingenting om världen, dom tror typ USA e de ända landet som finns, fan va dom e korkade:P

Så va händer ikväll? Det blev ju inte så mkt fest igår, kanske ikväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0