Turkey

Hello..idag har jag vart en runda på stan å fikat med en kompis, Sandra. Vi träffas inte så ofta, men vi har varit i Turkiet, Marmaris två gånger tillsammans. Vi snackade mest skit å gamla semesterminnen. Fan va kul  vi har haft där alltså. Marmaris e den bästa platsen på jorden, bästa shoppingen, bästa stränderna och bästa utelivet. Ska visa lite bilder från vår semester i höstas. Sedan tränade jag en snabbis och efter det bar det av till min farbror, han fixade lite med min data som har dampat en del nu. Nu sitter jag hemma hos pappa och ska sova snart, skit va längesen det var ja sov här.  Jobb imorgon.......




Så här såg jag ut idag (ursäkta bildkvaliten)
Jacka - H&M
Linne - Gina T
"Läder"leggins - Gina T
Skor - Din Sko
Halsband - Vero moda
Armband - Ur och Penn




Shake that ass :P




En transa på en klubb :P Fattar inte hur han kunde dölja "paketet" så väl, kollade noga men såg fan ingenting! hahah :P



Jag får en inpackning över hela kroppen, kunde fan inte röra mig sen när skiten hade torkat:P



Skumparty!




Efes är den GODASTE ölen på jorden, finns inget bättre än att knäcka en kall efes på balkongen efter en stekhet pressardag:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0