Shoppoholic?

Fan ja skulle inte åkt ner till stan. Jag hittar bara en massa fina saker jag vill ha! Köpte ett par assnygga jeans på Gina, men där har jag presentkort så där slösade jag inte pengar iaf,. Åhh,  jag MÅSTE verkligen spara mina pengar nu, Jag å Jakob ska nämligen till London om tre veckor:):):):):) Vi ska dit över alla hjärtans dag helgen, de ska bli så jäkla kul å mysigt längtar så jag kan dö!!!! :D SHOPPA!!!! :D Berättar mer om resan lite senare..Iaf hittade ett par skor idag som jag också nästan kan dö för! Va ska jag göra nu då? Vänta å se om jag kanske hittar ett par finare i London och om inte hoppas att dom finns kvar till efter resan eller bara köpa dom direkt...???? Livet har så många svåra val!






London!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fan va jag blir sugen på att shoppa när jag ser allt snyggt du köpt! Hade jag tjänat mer pengar hade det sett annorlunda ut;) hehehe. pussar gumman, fina inlägg

2009-01-24 @ 13:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0