Hundskit och parfym!

Hemma från jobbet, Idag har det vart så sjukt segt! Har typ inte haft några kunder nu på kvällen, höll på å somna. Aja så kan de va ibland. Den saken som är mest frustrerande imon jobbet är när man ska göra golvet. Alltså jag blir GALEN, det är ett så himla otacksamt jobb och jag förstår inte meningen med det! När man håller på å svabbar som en galning kmr det in en kund med jordiga stövlar och klampar rakt förbi en...Fyfan va arg man blir då, vill bara springa efter dom å piska dom i röven men moppen! När golvet är skinande rent och det två sekunder kommer in en kund å smutsar ner överallt igen! En gång när jag svabbade golvet och precis va klar, hade bara kanske en kvadratmeter kvar. Då kommer det in en tant, hon går förbi mig som står med moppen i hösta högg och lämnar efter sig ljusbrungula (diarrefärgade) spår. Jag känner hur det börjar lukta bajs och ser hur en stor, fet HUNDBAJSKORV sitter på sidan av hennes känga. Jag går lite smått irriterad fram till henne och säger - Ursäkta men du har hundbajs på skon...Det luktade hundskit (den värsta lukten i världen!) i butiken resten av dagen och behöver jag säga att jag fick svabba om golven. Aja nu ska jag gå och lägga mig, ska ränsa min garderob (HJÄLP!) imorgon innan jag börjar jobba igen kl 14.00.

Först ska jag visa några fynd jag hittade på Hajen i fredags:P



Den här parfymen snodde jag av min mamma och jag ÄLSKAR den, den luktar så himla gott, så när min tog slut nu blev jag helt knäckt. Å så hittar jag den på Hajen för 49.90!



Den här tandkrämen sägs göra tänderna vitare? Vi får väl se...

Sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0