"Det här är äkta kärlek!"

Idag har ja vart duktig. Jag har kört flera rundor till second hand och lämnat en massa skit som bara stått och tagit plats i vår källare. Sedan åkte jag å mamma in till stan, jag köpte en tröja på rean på Gina. Dessutom köpte jag en klänning som nästan ser ut som en balklänning. Den e så himla fin, jag suktade efter den när den kom men kom absolut inte på alls när jag skulle kunna ha på den, för den var så fin. Nu var det rea på den, 99 KR!!!! de va ju fan helt sjukt! Jag köpte den bara för att den var så billig, vet fortfarande inte när jag kan ha den..:P Sedan var jag på Din sko igen å kollade in mina skor! Alltså jag älskar dom!!!! Dom är så sjukt sköna, fattar inte hur sådana skor kan vara så bekväma. När jag stog och kollade i spegeln med skorna på mig suckar jag drömmande - Det här är äkta kärlek! Mamma (som inte är någon shoppingfantast) kollar på mig som om ja kom från yttre mars, suckar ch tar upp mobilen. Hon ringer min moster och säger - Vill du ha en unge till? hahah min moster är som jag, hon älskar att shoppa! Mamma hatar de:P Mamma är mer en partypingla:P Aja var TVUNGEN att köpa dom, å jag som skulle spara pengar, ni hör ju hur de går:P Nu har jag bestämt att jag har shoppingförbud i 1 månad! Har kollat var second hand affärerna ligger i London nu, yippie :)
(Bilder på dagens shoppingfynd kommer vid ett senare tillfälle.)



Dagens outfit: Stövlar - Din sko
                          Jeans - Thailand
                          Topp - H&M
                          Jeansväst - Gina T
                          Halsband - Vero moda
                          Örhängen - Gina T


Aja sedan åkte jag å mamma å handlade, det var helt galet i affären, hur mycket folk som helst. Man skulle behövt rödljus i korsningarna:P Jag ska vara ensam hemma i en vecka nu så jag var ju tvungen att handla mat. Mamma å mina systrar ska nämligen på skidsemester, e så himla avundsjuk, Jag Vill Me!!! Älskar skidsemestar, det e så himla mysigt. Värkande ben efter en underbar dag i backen, tröttheten och de rosiga kinderna. Älskar älskar älskar! Aja kunde inte följa med för ja ska jobba varje dag denna veckan...Aja åker nog på fler skidsemestrar i livet:)


Nu är jag hos pappa, ska sova här inatt med. Vi har käkat tacos och pappas tjej Maries barnbarn var här. (hängde ni me?:P) Aja dom var här så har ägnat senaste timmarna med att leka mamma-pappa-barn och möblerat om i dockskåpet. Men Lucia och Oliver är världens gulligaste ungar så det gör jag så gärna:D Dessutom är det kul att leka av sig ibland, få fram barnet i sig, right? ;)



Så gulligt när lillen släpade fram dammsugaren å började låtsasdammsuga:P


Kommentarer
Postat av: Marielle

Nu har jag startat upp en ny tävling med 3 gånger högre vinster än tidigare! Var med och tävla varje dag du med :-)

2009-01-24 @ 15:14:11
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0