Vår/Sommar Mode



Detta är vad jag kommer införskaffa till vår och sommargarderoben! VILL och tror blir modet i vår:

Indianinspirerat - Fransar (På allt! - skor, väskor, kläder), stora indianpärlhalsband och örhängen, fjädrar och brunt läder. Vill verkligen ha en ljusbrun väska!

En svart skinnjacka, gärna med nitar på. Älskar nitar, också detta på allt! - skor, väskor, kläder!

Gladiatorskorna håller i sig. Nu har jag ett par högklackade, ska skaffa ett par gladiatorsandaler också till sommarn.
 
Byxdressen har inte riktigt slagit igenom än, men NU gör det det, är säker på de. Jag ska iallafall införskaffa en svart, långbyxor eller kortbyxor, vet inte än. Hmm...

Stickat i vitt och grått är riktigt fint. Skönt med en varm stickad kofta om sig en kylig vårkväll.

Blommigt och pastell är vårens mönster och färger.

Volanger och chiffong. Svepande och lätt.

Tillsist, ljusa, slitna jeans, vilket jag redan införskaffat och sommarens STORA måste - Jeansshortsen!!!

Längtar såå till våren och sommaren, värmen och solen!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hehe du låter som en riktig modebloggare, låter som en riktigt snygg garderob! Du har inte funderat på att utbilda dig till typ modestylist? Don't be afraid to follow your dreams;) Hoppas du har det bäst gumman! puss

2009-02-01 @ 17:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0