Vintergatan...

IMorse när jag klev utanför dörren kl halv 8 var det mörkt och vitt på marken! Så underbart, allt såg så vackert och fridfullt ut:) Jag blir som ett barn när det kommer snö, Jag ÄLSKAR snö! Det kittlades i magen när jag cyklade till jobbet, det var inte ens kallt ute:) Ungefär två timmar senare var det grått och dimmigt ute, jag var trött och sur och ensam på jobbet, dessutom hade att snö smält och förrvandlats till slask...

Har vart så jäkla trött å sur på jobbet idag alltså, kunder e så himla trööööööga å dryga!!! Det är 50 % chans att dom ska dra kortet åt rätt håll ändå lyckas fan 99,9 % dra åt fel håll. Sedan står dom å drar kortet åt samma håll tusen ggr! Att man inte fattar! Dessutom står det en liten text - Magnetremsan häråt! Inte ens stammisar som e och handlar hos oss varje dag fattar. Fler exempel som dom aldrig lär sig är att man drar kortet SJÄLV och lägger mynten i mynrboxen...! Det e sånna där småsaker som man efter ett tag blir GANSKA trött på:P
Aja hade iaf en gullig liten farbror som var inne och handlade idag, han påpekade att det var halt ute nu och sa något som värmde hjärtat

- Det finns bara ett exemplar av dig, så var rädd om dig :)

Då blev jag lite glad:) Aja e hemma nu å ska vila lite, sedan ska ja å min babyboy gå på bio, Mys:) Fast vet inte vilken film det blir än, Australia lr Benjamin Buttons fantastiska liv (heter den så?) Aja ngn som kan ge lite filmtips? 


Kommentarer
Postat av: JohÄnNi

Kände mig lite träffad där. För även jag lyckas ofta dra kortet åt fel håll och glömmer alltid att man lägger mynten själv (den skyller jag på att i Italien ger man alltid mynten till kassörskan;). hihi. Har förresten hört att den där filmen om bäbisen som föds som en farbror ska vara bra, men YES man e ju grymt rolig! love ya<3

2009-01-19 @ 17:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0