YES YES YES!

Det blev varken Australia eller Benjamin Button, vi såg Yesman med Jim Carrey. Vi var kanske 5 pers i hela biosalongen och jag å Jakob skrattade högst av alla kan jag ju säga:P Den va skitrolig iaf, Jim Carrey e fan oslagbar. Aja ska sova nu å ha en lååååång sovmorgon imorgon zZzZZz :) (Förresten ska klippa mig imon, å färga håret, Äntligen:)

Förresten här kommer några låtar som jag diggar sjukt mkt just nu! Lyssna!!!

1. Agnes - Release Me (Så jäkla skön låt, höjer till max när ja hör den)

2. T.I - Whatever u like
(Ganska gammal tror jag men så jäkla go)

3. Bethany Joy Galeotti - Halo
(Hon som spela Haley James Scott i One Three Hill <LOVE!>, sjukt bra låt!)




Så här såg jag ut: Skor - Din Sko
                                 Jeans - Jc
                                 Skärp - Gina Tricot
                                 Linne - Gina Tricot
  


Hahaha här e en liten bild på min hallon å glassportion som jag vräkte i mig igår...måste seriöst luta äta så mkt onyttigt, idag på bion blev det ännu en påse tuttifrutti...Aja Baja!


Kommentarer
Postat av: Cristin

snygga! :)



BESÖK GÄRNA MIN BLOGG OCH PRENUMERERA PÅ BLOGLOVIN.COM . SEXIGASTE BIKINI OCH SNYGGASTE VÄSKOR FRÅN MISCHA BARTON! ALLTID MODETIPS OCH ANNAT KUL. HOPPAS DU GILLAR DEN! DU GÖR DIG SJÄLV EN TJÄNST.

HA DET SUPER BRA!

ccristin.blogg.se

2009-01-19 @ 07:49:00
URL: http://ccristin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin du är, du har alltid haft bra smak. Och äntligen har du köpt ett nitskärp;)

2009-01-19 @ 17:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0