Club Monday

Hey, har äntligen kommit iaf lite till liv. Tänkte berätta hur kvällen igår blev. Superlyckad! Ännu en kväll som blev oförglömlig:P DJ Amato (tror jag han hette) spelade på Club Monday, Oscars och han var så jävla bra! Älskar bra musik! Vi alla dansade röven av oss hela kvällen till underbart bra hiphop musik!

Innan vi drog till Oscars var jag o Josse och kollade på fotbollsmatch som ni vet, IFK - HBK. Det blev tråkigt nog 0-0...


Hejja IFK


Jag startade med en korv och en öl:P



Jag och Josse, vi satt precis jämte IFKs supportrar och det var ett jävla levande:P



Tänkte på "Friday Night Lights", har ni sett den serien förresten? Om inte, Gör de! Skitbra!


Väl inne på Oscars



Påväg ner till barnens badstarnd för ännu ett nattdopp:P


Hahahah

Underbar kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0