En Shopaholics Bekännelser

När man är sjuk finns det inte så mycket att göra en att kolla på film. Såg nyss "En Shopaholics Bekännelser". Äntligen! Har väntat på att få se den sen jag och Jakob var i London i februari då den hade premiär där, alltså ett halvår sen! Den var väldigt bra och rolig. Hade hoppats på lite mer fashion bara:P

Jag är verkligen en shopaholic, det är många som skrattar när jag säger det men det är sant! Vet första gången jag sa det till Jakob, han hade aldrig hört ordet och gapflabbade och påstod att jag hittat på det själv:P Men seriöst, jag får till och med en rush av att handla mat!


Kommentarer
Postat av: Linnea

hahaha, jag känner igen dedär ;) tror med jag lider av den sjukdomen :O

2009-08-02 @ 13:03:03
URL: http://linneaemanuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0