Imorgon ska jag vara Rambo!

Hello!

Har jobbat hela dagen och börjar klockan halv 7 imorgon bitti. Så det blir en lugn och mysig filmkväll med lillasyrran. Har laddat upp med popcorn, chips, choklad, tuttifrutti (ofcourse!) och fanta. Så nu är det dax för ännu en disney klassiker:P Pocahontas:P Skitlängsen jag såg den=)

Imorgon är det somsagt jobb som gäller, sedan väntar heldag med fotbollslaget. Vi ska spela Paintball!!! De ska bli så jävla kul alltså, e spänd som en liten barnunge innan julafton. Har spelat de en gång innan men då var jag så skrajj att jag trodde jag skulle skita på mig:P Satt bakom en sten och tryckte och lyckades ändå alltid bli träffad:P Imorgon ska jag vara Rambo! Då jävlar:P Haha drömde hela natten i natt om hur jag sprang runt bland gran och tall och pepprade skott på folk, haha va värsta super-bond. Aja sedan blir det lagfest på kvällen, ska bli nice!

Nu: film.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0