Petters 20 årsfest

Lördagskvällen blev jättelyckad, synd bara att tiden gick så fort! Aja först kom vi till Petter vid 7 tiden, då gjorde vi en poängpromenaden om Petter:P Haha gissa vilka som kände honom bäst??? Jag och Johanna såklart:P Vi vann varsin jojjo, min nya hoppy...=)
Aja sedan blev det god mat, paketöppning (vår present blev han jätteglad för och den var skitfin=), striptease och dans. Sen stack vi till Oscars och dansade, avslutade kvällen på Cheers&Beers och med nattbad såklart! Haha fast jag badade faktist inte för första gången...var en liten badkruka:P


Haha möblemanget blev vingligt redan efter fördrinken:P



Jag hade på mig min superfina rosa klänning från Chapnlle, självklart fick jag ingen bild på den...


Paketöppning






Haha Petter strippade i sina nya kallingar:P


Hahaha


Kommentarer
Postat av: jw

Hahaha diggar bilderna, måste ha dom! :D

2009-07-14 @ 12:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0