Porr för fina flickor

Haha förresten, måste berätta en grej. Idag sålde jag en porrtidning till en tysk par... Japp, en par. (oftast brukar det vara gamla, ensamma gubbar...och var bara tvungen att nämna att dom var tyska:P) Kvinnan kom fram med tidningen och betalade bensinen och den, medens mannen stod lite i bakrunden. Haha fick äckliga bilder i huvudet av vad dom skulle göra på kvällen:P

Das norty tyskar:P

Apropå detta började jag fundera på en grej - Varför finns det INGA porrtidningar för tjejer? E inte de skitkonstigt? Varför liksom? 
Kanske vore något att satsa på? Starta första porrtidningen för tjejer. Fan tror jag kommit på världens grej här nu, Våga inte sno min idé! Den skulle nog bli en succé! Eller hur flickor? =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0