Rosé, dans och ett midnattsdopp=)

Igårkväll hade jag den roligaste utekvällen på jävligt länge! Så sjukt kul. Kvällen började med att jag, Jacke, Sali och Adam grillade, drack rosé och kollade solnedgången vid ankaret;) Johanna kom ner och mötte mig precis när grabbarna skulle dra hem. (dom skulle jobba så dom skulle ionte ut.) Jag och Johanna cyklade till kåsa, stranden ijämte och hämtade upp Petter. Sedan cyklade vi in till stan. Inne i stan gick vi in på Cheers & Beers och dansade och träffade trevligt folk. Vi var bland de sista som lämnade dansgolvet och när krogen stängde fick vi den brilijant idén att bada:P Så det bar av till barnens badstrand ett stort gäng och där badade vi:P Haha det fylldes på med folk och alla verkade vilja hoppa i plurret när vi väl gjort det=) På vägen hem hann vi också med en jävligt rolig polisjakt me:P Hahaha tillsist vid kvart över tre vandrade jag hemåt med skorna i handen och sandiga fötter=) 

Så jävla kul kväll, extra kul när man inte ens har räknat med en riktigt utekväll=)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0