Stamsjön

Idag gick jag upp riktigt tidigt och åkte till Stamsjön med Marie, Lucia och Oliver. Mina två kusiner Krille å Emilia och syrran Olivia hängde också med. Stamsjön ligger i Stamnared, ett litet samhälle lååångt ut på landet där jag växte upp:P Bodde där tills jag var 13 lr 14 år. Underbart! Aja vi var där iaf och badade hela förmiddagen. Oliver plaskade och var i vattnet hela tiden det lilla grodynglet och Lucia vågade hoppa från ettan i hopptornet. Sedan åkte vi och käkade hos pappa och efter det mötte jag upp Josse och vi la oss på damernas. En förmiddag full av lek och bad och en eftermiddag full av tjejsnack och solande. Kan en dag bli mer perfekt? Men den är inte slut än, Johanna, som vart i Norge i tre dagar kom hem idag och vi ska ner på stan. Långtorsdag, och vem vet? Kanske det blir ett kvälldopp senare.



Stamsjön





Olle å Emilia tränar på att stå på händer=)



Efter allt bad blev det picknick och bad igen=)

Men nu ska jag dra! Hörs sen...

Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0