Step up ♥

Kollade på filmen "Step up" igår. Det är det bästa filmen någonsin i hela världen! Min absoluta favoritfilm, älskar den! Älskar dansfilmer överlag men den här är den absolut bästa. Så bra dans och så jävla snygga skådespelare!=)








 
Och vet ni vad som är sååå underbart (fast samtidigt tråkigt för oss tjejer:P)? Att huvudrollsinnehavarna, Channing och Jenna (I filmen: Tyler och Nora) är tillsammans på riktigt och har precis gift sig!!!! Så romantiskt! Får nästan tårar i ögonen=)









Nawww ♥


Kommentarer
Postat av: Bojje

Jag ÄLSKAR den här filmen, jag vet inte hur många gånger jag sett den men det är min absoluta favorit film och Channing är så grymt snygg ;) haha

2009-07-24 @ 20:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0