Terapi

Hej allihopa.
 Ledig dag idag! Och har haft det så skönt. Sov till 11, sen började jag och min lillasyster Olle (Olivia:P) rensa i massa gamla lådor i källaren. Massa gamla skolpapper, teckningar och brev. Skitkul att kolla i lite då och då, fast jag har en tendens att spara för mycket skit. Men nu har jag kommit in i en period där jag bara vill rensa och slänga, ha så lite saker som möjligt. Att rensa bland massa grejjer är också lite som terapi för mig. Har haft en konstig känsla i magen på sista tiden så det är så skönt att sortera och organisera massa saker så slipper man tänka på massa skit. Jag måste verkligen ha kontroll hela tiden. Men man kan ju inte spara allt och nu känns det så skönt att ha gjort av med lite grejjer, och ha lite mer koll.
Haha sedan avslutade vi med en liten belöning för vi varit så duktiga och kollade på en gammal disney klassiker! Älskar disney/tecknade filmer. Vi har typ alla som finns hemma på gamla skrangluga videoband. Bilden skakar och är otydlig och ljudet likaså, men det skiter jag i! Älskar dem ändå! Kollade iaf på Aristocats=) Alla snubbar, alla snuggar vi ju vara katt:P

Nu ska jag iaf hem till Johanna på grillkväll med vännerna. Det är en annan sak som får en att tänka på annat! Vara med sina kompisar!

Ha de fint allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0