Uggla & Abba

Hello, tänkte berätta om igår. Sorry att jag inte uppdaterat men igår hade jag inte en ledig stund och idag har jag passat upp på min dödsjuke pojkvän. Han är så varm så man hade kunnat steka ägg på honom och inatt vaknade jag av att hela sängen var pisseblöt! Trodde seriöst han hade kissat ner sig. Jag flyttade över till soffan kan jag ju säga:P
Aja så idag har det vart ett jäkla springande - Köp soppa, blåbärssorbet och mjölk, gör te och soppa, bädda om mig, massera mina ben, pussa på min panna, kan jag få ett glas vatten?, hämta ut min medecin, osv.....Men men, gör det så gärna baby, bara för att jag älskar dig! (och för att jag vet att du nu måste vara min slav om jag blir sjuk...hehe:P)

Just de! Igår var det! Jag och Frida träffades på staden och var båda två svinhungriga. Vi köpte massa grejjor och gick hem och lagade den godaste tacosen jag någonsin ätit!
Just när vi sitter där och äter säger Frida - Åhh jag är så sugen på att höra en låt. Hon försvinner in i vardagsrummet och jag hör hur hon drar igång jackes data och efter en stund startar musiken. Hahah sedan satt vi vid bordet och skrek för fulla muggar till Magnus Ugglas "Rör Rattarna nu, Visa Pattarna nu!" Hahahah:P






Jag råkade spilla ketchup på tröjan...

Sen fick vi brått så vi skulle på ABBA på teatern. Det var trevligt och dom sjöng jättebra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0