Ugly Betty!

Hellooo, känner mig lite på provocerarhumör idag så istället för att göra ett inlägg om en vacker kvinnlig kändis tänkte jag  göra en lista på de kvinnliga kändisar som jag tycker är allra fulast!

Let´s go! Topp-tre av de fulaste!


1. Janice Dickinson
Att hon har varit topmodel kan ju ingen människa förstå. Fattar inte hur man kan bli så ful! Inte bara det att hon ser gräslig ut, jag tror hon är en ful person inuti också - elak, kaxig, tyken, högljudd, skrikig, jobbig! Herregud människan gör ju allt för att få uppmärksamhet. Jag hatade henne när hon var domare i Top model, en riktig häxa!!!




Hahah kolla den här ÖVER retucherade bilden:P

Yeah right????



Äcklig



Uppmärksamhet?


2. Madonna!
Har alltid tyckt att Madonna varit ful, men nu är det värre en någonsin. Hon ser ut som en riktig skräcködla! Tänk å krypa ner under täcket jämte en sådan kropp, hjälp! Eller hennes barn som får krama om hennes stenhårda mansarmar, ugh! Hon skall alltid överdriva, det verkar inte som om hon får in i sitt huvud att hon är 50 bast, en gammal kärring i baddräkt, vem vill se det? Hon borde åldras med värdighet och inte tro att hon fortfarande är 25! Hon är ett musikaliskt geni, men förskräckligt ful ändå!



Inte ens snygg när hon är retucherad och uppsminkad!


Hulken:P


3. Tori Spelling
Manligaste käken på detta jordklot! Spinkig och benig med världens konstigaste tuttar!







Kommentarer
Postat av: Monika mamma Andersson

Hmmmm va då gammal kärring på 50 år. Nu blev mamma lite stött :-()

2009-07-27 @ 10:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0