Television

Hi!

Nu börjar min "jobbsäsong" om man säger så:P Fyra veckor framöver jobbar jag väldigt mycket. Fast det blir gött med pengar=) Senn får jag ju en liten semester när vi ska på kryssningen! Det ska bli så jävla kul!!!! Längtar!

Igår blev det mat på restaurang Solviken (Tack mamma! Älskar dig<3) och minigolf. Sedan film. Såg den verklighetbaserade filmen om Anna Nicole Smith som gick på 5:an va de va? Aja den var jättebra iaf och jag som bara sett Anna Nicole i media har alltid tyckt hon verkat helt knäpp men nu har man liksom sett bakom kulisserna, man fick veta hela historien och liksom se människan. Riktigt bra tyckte jag=) Avslutade med några Friday Night Lights avsnitt med såklart:P <3


Det var såhär jag föreställde mig Anna när jag tänkte på henne innan.



Nu tänker jag på den här vackra kvinnan med den härliga lantisdialekten=)


Älskar Friday Night Light! <3 Så jääääävla bra!





Såg även ett avsnitt av Rachel Zoes nya tvserie - "The Rachel Zoe Projekt". Snygga människor, underbara kläder, skor och smycken! Absolut ett program i min smak! =)



Ikväll blir det Club Monday såklart=) Petter kommer dit ikväll. Ska blir kul, men ska snart dra på förfest så måste börja göra mig iordning nu=)


Petter


Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0