Finito

Promoe kom aldrig till Oscars igår så jag var uppe halva natten i onödan, eller jag hade väl självklart kul ändå:P men eftersom jag skulle upp och jobba ímorse, klockan ringde närmare bestämt kl 06.00 (sov alltså 3,5 tim inatt...) är jag just nu heeeelt fucking slut! I mean dead! Finito! När jag kom hem låg även Jacke avdeckad i soffan. Han tycker att vi ska sätta på en film nu, fattar ju hur de kommer sluta. Efter introt kommer både han och jag ha somnat, han ligger och smygfiser i sömnen och jag ligger och dreglar på hans arm... Myyys! =)

ps. Imon LOVAR jag fler inlägg:)


This is me right now...


Kommentarer
Postat av: Anonym

HHHAAAAAAAAAAAhahahahah dog när jag såg bilden... föreställde mig dig sådär! tsss gulligt :) pöss

2009-06-15 @ 16:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0