Fishing

Jakob har alltid gillat att fiska, och han är dessutom väldigt bra på det också. Men nu har det gått lite till överdrift kan jag tycka:P Han har köpt en massa nya fiskegrejer och laddat hem världens töntigaste program, "Fiskedrag" som han och hans kompisar sitter och kollar på. Så jävla geeky!

Haha aja själv hade jag aldrig fått en fisk i hela mitt liv innan jag var med superfiskarn i hans sommarstuga förra året. Och jag kommer från "landet" så jag har fiskat mycket i mina dagar, metat iaf.
(Eller jag hade fått en fisk innan dess, men är inte säker på om den räknas. Den var typ 2 cm lång och flöt död på ytan...)

Men iaf, i kungshamn fick jag min första torsk ever! Ni skulle sett mig då:P




Lycklig:P


Ganska så söt förstatorsk, lr hur? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0