Just a little to late...

Igår var ju som sagt både jag och Jacke helt slutkörda. Han har dessutom blivit förkyld och imorse hade de lilla slebbet smittat mig så jag vaknade upp snorig och med ont i halsenoch huvudet. Aja, lite alvedon och te (Vuxenpoäng!) och sedan iväg. Vi ska bara äta lite sen ska jag till polisen och göra nytt pass och fixa lite ärenden på stan (Vuxenpoäng igen!!! för ordet "ärenden")

Har dessutom Äntligen hittat inte bara en, utan TVÅ superfin ROSA KLÄNNINGAR! Självklart är det försent, vill ju ha dem tills på fredag, midsommarafton men det är 7-12 dagars leveranstid. FAN! Aja de var så fina så beställde dem iaf, får ha dom någon annan gång. De kommer iaf från Chapnlle.com och ser ut såhär:

Exaket sådan här som jag letat efter! INte så farligt dyr heller, endast 399 kr.



Den här såg jag på Minis blogg and fell in love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0