Min Morfar 80 bast

Hello!

Tänkte först berätta om igår, hann inte göra något blogginlägg för jag hade verkligen fullt upp hela dagen, åkte hemifrån kl 9 och var hemma halv 2 inatt:P
Aja vi åkte halva släkten till Margarethetorp, en jättefin restaurang i skåne för att fira min morfar som fyllde 80 år=)


Här står vi på parkeringen och skålar, har precis kommit fram.


Haha så här bra blev det när vi skulle ta en släktbild med självutlösare:P


Vi hugger in på den enorma och underbart goda buffén.

Tänkte läska er genom att visa dessertbordet...






Stört goda polkamaränger!!!




Sjukt mycket gott!


Allihopa vid middagen=)

Jag och morfar <3

Margarethetorp





Efter middagen gick vi ut i en vackra parken och tog igen oss lite=)













Så här såg jag ut dagen till ära! =)

Dagen blev perfekt med avslut med jordgubbstårta hemma hos moster många timmar senare:P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0