Sommarlovskänsla!

Haha sjukt dålig uppdatering här men har verkligen haft smockfullt schema idag. Klockan ringde 5.00 och jag försov mig så kom liiite försent till jobbet och jobbade till kl 14. Sedan bar det av direkt till stranden med Johanna. Äntligen fick jag ut mitt vita arsle i solen så jag slipper blända folk längre! Det blev damernas igen, (nakenbadet för tjejer/kvinnor/tanter:P) Slumrade till där i solen och vaknade upp 40 minuter senare med dreglet rinnandes längst ena kinden och röd på ena sidan. Jag hade ju legat med solen bara på vänster sida så fick endast färg där:P Aja sedan en snabbis till stan och därefter hem för att göra mig iordning. Mötte upp tjejerna och Sebbe:P vid kulingen och käkade sjuka glassen, sedan spöade jag alla de andra i minigolf och sist men inte minst drog allihopa (Jag, Johanna, Josse, Petter, Johan, Sebbe, Lollo, Matilda, Anna, Anna, Annie och Malin) till campino och käkade pizza och flummade som bara vi kan:P Haha skrattade så jag fick ont i magen asså! Berättar fler detaljer imon...:P Då kommer även alla bilder=)'

Åhh har haft en så underbart rolig dag (efter jobbet då alltså:P), älskar mina vänner, Varberg och Sommaren!

Nu Måste jag sova, ska jobba även imon, YIPPIE....................

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0