Strawberries



Idag har jag ju som sagt vart ledig och haft en skitbra dag. klockan 10 träffades jag, Johanna, Anna och Malin och åkte och plockade jordgubbar på självplockningen i Vareborg. Hela tre och en halv liter fick jag ihop (käkade säkert en och en halv liter också, haha:P) Dom borde ju väga personerna med innan man plockar och sedan efter, haha:P

Efter det åkte vi iaf till stranden och där har jag legat som en plattfisk tills klockan 5. Har äntligen fått lite färg nu iaf=) En runda på stan och nu sitter jag hemma och kollar fotbollen=)


Jordgubbsfältet


Anna och Malin är nöjda när vi e klara=)


Även Johanna var nöjd med sina gubbar:P


Å jag var också nöjd=)


Mums!!! Älskar jordgubbar!

Har inga bilder från stranden, vi ligger nämligen alltid på damernas nakenstrand här i Varberg så jag tror inte tanterna hade blivit så glada om jag tog fram kameran och började fota där:P



Några bilder på min goda mat från igår, inte lika fina som jag råkade radera igår men ändå. Jag, Johanna och Jacke såg även en film igårkväll, The Knowing. Den hade kunnat vara så sjukt bra då handlingen var skitbra och likaså skådespelarna, men slutet förstörde hela jävla filmen. Från att vara superbra i början bara förstördes hela filmen när slutet blev helt oseriöst och skitdåligt!!! Fan va synd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0