Student 09


Hello=)

Fan va trött ja e idag=9 Det blev en lyckad dag/kväll igår då vi firade studenterna. Först var jag och syrran och kollade på utspringet. Stört mycket folk!!! Sedan började de tråkigt nog regna och det fortsatte hela kvällen tyvärr så jag åkte hem för att göra mig iordning för första studentmittagningen. Men jag fick se när alla studenterna åkte runt på flaken ändå, hade första parket från lägenhetsfönstret:P

Först åkte jag till min tredje man Fridas studentmottagning. Där bjöds de på god mat och Frida fick en massa fina presenter=) Sedan bar det av till Samir och Sali och deras syster som alla tog studenten igår! Väldigt mycket folk och ännu mer stört god mat!!! Sis men inte minst bar det av till den galnaste. Till Johan:P Det kändes som det var en stor klubb inne i hans vardagsrum. Avslutade alltså kvällen med att dansa häcken av mig med bästa vännerna!




Sjukt mkt folk som sagt!








Alla åkte förbi vårt fönster=)


Nöden har ingen lag:P






Frida öppnar presenterna=)


Hemma hos Sali, Samir och Nutie i partytältet.


Höll på att sprängas av all god mat:P




Hos Johan




"Dansgolvet"










HAha det låg tomma tequila flaskor överallt:P


Här slutade kvällen:P HAahha

Kommentarer
Postat av: jw

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Älskar sista bilden, utslagna hjältar klockrent!!!!!

2009-06-13 @ 15:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0