Barnförbjudet!

Så äntligen hemma=) Gårdagen då!


Först träffades vi vid kulingen och käkade glass=)


Minigolf!



Koncentration...


Fatta det tog lång tid att spela 18 hål med 9 pers!:P Haha här avslöjas resultatet, vem vann? Vem vann IGEN rättare sagt? Jag, JAg, JAG! (Och Malin delade första platsen men ändå..:P)



Klubbposar:P




Hahahaha:P


Jossorna


Pizzerian nästa! Härligt!



Mums:P Haha deet var ungefär här det spårade ur...:P

Johan - Asså jag hade hand om en norsk kvinna och hennes barn idag på seglingsskolan. Å norska är ju ett jävligt lustigt språk så jag kom å tänka på - Undra vad dom kallar maneter? Äckliga, liksom slimeiga flytande saker, det måste heta nått sjukt kul på norska ju. Så satt och funderade i typ en timma och tillslut frågade jag henne vad dom kallade dem.
Den norska kvinnan - Vi kallar dem maneter....
Johan - Fan va surt alltså, blev så jävla besviken, hade väntat mig sjukaste, roligaste namnet så heter de likadant. Helt tråkigt, norska har verkligen sjunkt i mina ögon nu.

Efter Johan berättat detta började vi hitta på namn, så som det egentligen skulle hetat om vi fick bestämma hur man skulle snacka norska:P

Här är några av förslagen:

Geléplätter
Slemplatter
Geggeplätt
Slimeplätter
Gummihattar
(Ni måste uttala det med norsk dialekt:P)

Efter Louise nämnt namnförslaget "Gummihattar" kom vi in på kondomer istället och började diskutera vad kondom hette på norska:P

Här är några av förslagen:

Geggefångare
Geggefälla
Slimehatt
(Även detta ska uttalas med norsk dialekt:P)

Efter detta kom vi in på de riktigt grova grejjerna inom sexämnet...hahaha

Vi listade bland annat de tre äckligaste könsnamnen.

Killens penis topp tre:
1. Dase
2. Slappetask
3. Åderpåle

Tjejers vaginas topp tre:
1. Geggvecket
2. Köttgrottan
3. Fläskfitta


Hahah fyfan detta är barnförbjudet alltså:P


Kommentarer
Postat av: josse

Du glömde fläskfitta HAHAHA :D så kul vi hadde!!!

2009-06-26 @ 00:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0