Vad är en bal på slottet?

Hejsan! Idag har jag jobbat hela dagen, eller från 7.30 till kl 15.00. Direkt efter mötte jag upp morsan utanför vallokalen. Dax att rösta! Haha första gången för mig juh, nu är den oskulden tagen:P Det var inte så spännande och häftigt som jag alltid trott att det skulle vara. Aja visste vilket parti jag skulle rösta på men sedan när jag kom skynket såg jag att jag skulle kryssa i ett namn, ett av typ 100 personer och jag hade inte en aning om vem tjommarna var:P Det slutade med ole-dole-doff metoden. Kommer inte ens ihåg namnet på personen jag kryssade för, men men det blir nog bra:P

Sedan var det bara hem och byta om och sticka ner till staden då treorna har sin stora avslutningsbal idag. Gud så många vackra klänningar=)


Många var och kollade på alla vackra människor.


Sara och Johan=)

Petter med sällskap.

Therese och Johannes.

Nuttie och Sali

Carro och Samir.

Älskade den här klänningen, tyckte den var så himla fin. Frisyren var också jättefin!

När alla människor försvunnit in på sociten stack jag och Jacke hem och käkade mammas underbart goda köttfärssås och spagetti. Sedan lekte småbarnen av sig:P




Medens Jacke o Olle spelade fotboll låg jag i gräset och njöt=)








Tillsist gick jag och Jacke och köpte varsin glass=)


Muuuuuuuuuuuuuums!

Regnbågsglassen är så sjukt god...och fin=)

Me Love Ice<3

Några sommarblommor:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0