Bakom mina solglasögon...

...Kan jag va mig själv!

Tänkte visa mina outfits som jag burit denna soliga och våriga vecka. Nu åker äntligen solbrillorna fram igen, älskar snygga solbrillor. Det är en sådan där liten, enkel accessoar som höjer en hel outfit.


Outfit nr 1: Hårband - H&M
                   Svart polo - Gina? (gammal)
                   Skinnjacka - Dorothey Perkins, London
                   Jeans - H&M
                    Stövlar - Din Sko





Outfit nr 2: T-skirt m. Heidi Klum tryck - Marknad London
                    Skinnjacka - Dorothey Perkins, London
                    Jeans - Cheap Monday (Så himla snygg "läder" detalj i sidan av brallorna)
                    Stövlar - Din Sko
                    Halsduk - H&M

                    Armband bild 1 - Lindex

                    Armband bild 2 - Ur&Penn

                    Väska - Accessorize, London
                    Solbrillor - H&M



Outfit nr 3: Örhängen - H&M
                    Vitt linne - H&M
                    Kavaj - Gina Tricot
                     Haremsbyxor - Zara
                    Skor - Din Sko
                    Skinnjacka - Dorothey Perkins, London
                    Sjal - Gina Tricot
                    Solbrillor och väska - Accessorize, London


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0