Fjädrar & Paljetter


Tröja från H&M, Jeans H&M och stövlar Din Sko.

Så, Äntligen har jag hittat en hatt!!! Ni får se den på lördag när det är dags men jag kan ge lite ledtrådar om hur den ser ut iaf: Fjädrar & paljetter...;) Haha låter weard men den e skitcool, kommer lätt va snyggast på festen:) Jag hoppas bara min beställda klänning från Glitzy hinner komma tills dess. Fick sms från Halens idag om att mina skor kommit, hoppas mamma hämtar dom efter sitt jobb åt mig.


På Buttericks hittade jag hatten.

Jimmy tvingade jag med som sällskap, en riktig klippa=)

Kommentarer
Postat av: Angélica

Jag tror jag vet vilken hatt som kommer sitta på ditt huvud då jag funderat på en likadan ;D

2009-03-03 @ 00:58:57
URL: http://anyelicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0