Friday Night

Har inte haft internet i helgen (vi har inte fått bredband till vår lägenhet än) därav den dåliga uppdateringen. Aja här kommer en snabbgenomgång av helgen.

Fredag: Först var jag som sagt hos farmor och farfar på ett litet kalas. Sä här såg jag ut då.



Sedan åkte jag vidare och hade en trevlig kväll med goaste och roligaste kompisarna som finns! =) Den som fattades var ju självklart Johanna. Aja dom drack men kände att jag inte pallade, jag satsade ju på lördagen då jag skulle på 20 årsfest. Fast hade riktigt kul ändå, så härligt att alla var hemma! =) Vi dansade, skrattade och uppförde oss allmänt konstigt hela kvällen, Underbart! Jag säger bara - Toarulle;)


Kommentarer
Postat av: JW

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH va snygga ni är. saknar er också vänner<3

2009-03-09 @ 23:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0