Little Notes

Uppdateringen av bloggen kommer vara fortsatt dålig eftersom vi inte fått vårt bredband än och inte får den förrän den 24!!! Då åker jag dessutom till Milano så vet inte om jag kommer skriva då heller men men. Har ringt till Bredbandsbolaget idag ock var en sur bitch så jag hoppas dom snabbar på nu. Dom borde ha en snigel i sin reklam, inte en grey hund nånting... Grrr...:/

Sådana här små söta lappar hänger på väggen framför ytterdörren när jag kommer hem från jobbet från min älskling.


Kommentarer
Postat av: JW

hehe gulligt! Kan informera dig om att min dator kommer finnas till ditt förfogande hela din vistelse här;) pussar!

2009-03-17 @ 18:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0