Party & Picknick

Gårdagens festnatt var helt underbart kul! Haha, fick en "lagom" (?!) fylla och var i Milano med min bästa vän! Kan det bli bättre? Vi mötte iaf upp Lisbeth och Mia och vi fyra begav oss till favvostället Old Fashion. Det var skitkul, träffade en massa roligt folk och dansade till gamla goa klassiker hela natten! Var hemma halv fem på morgonen, det säger nog en del om hur lyckad kvällen var ;)


Goda jordgubbar=) (Haha kolla Johanna i bakrunden!)


Jossan är full...


Johanna var med glad i hatten... =)

Idag har vi haft helt underbart väder! Det har varit som svensk sommar, med strålande sol, molnfri himmel och minst 20 grader. Vi åkte in till stadsparken med Emil och mötte upp en massa andra utlänska au pairer och hade pick nick i parken. Så mysigt och härligt att ligga och glassa i solen=) Fick allt några små fräknar idag:D

Dock möttes vi av ett mörkt moln när vi var påväg in mot parken med tunnelbanan, jag hade glömt stämpla mitt tunnelbanekort och fick böta 350 spänn! Vilken sur och otrevlig vakt det var med! En gammal gubbe som stod och skrek åt mig på italienska, och inte ens efter typ 5 min verkade han fatta att jag INTE fattade italienska. Idiot!


Underbara bilder!


Så söt =)


Dagens outfit: Lee jeansjacka - mammas gamla som hon hade när hon var typ 6 år (!!!)
                          Linne - Gina Tricot
                          Kjol - Gina T
                          Leggins - Gina T
                          Väska - Accessorize
                          "Josefin"-halsbandet
                          Armband - Lindex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0