Tjuvar & Banditer

Ännu en dag på jobbet. Idag har jag varit deckare. Polisen var inne i dag och letade efter en person som stått på vår parkering och sålt stöldgods. Vi satt och kikade genom filmerna från  övervakningskameran och försökte hjälpa polisen lite. Jag lyckades hitta bilen han åkte i och så hade jag löst mitt första fall! Nee, men jag hjälpte till iaf:P

Ännu en mystisk person kom in i butiken igår. Han köpte silvertejp och sedan frågade han om vi hade något tjockt rep...? Kidnappare? hmm...

Jobbar hela denna veckan och börjar kl 7.00 varje dag utom lördag. zZzZZ Ne, nu ska jag hem till mig (hörde ni, "hem till mig":P) och laga mat. (Å de då? "laga mat" hahah :P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0