Party Princess



Efter en seeg tid har jag nu en massa fester och tillställningar att se fram emot! På tisdag åker jag ju till Italien för att hälsa på min bästa kompis, johanna. Då blir det en massa festande på Milanos bästa klubbar, haha eller hur Johanna;) Längtar!



Sen när jag kommer hem är det ju påsk, då har jag blivit bjuden på ett stort kalas som min pojkväns föräldrar ska ha. Det ska bli kul...om jag lyckas byta bort min jobbtid då jag jobbar den helgen! Blää!
Aja sen den 18:de ska min farbror ha ett stort 50 årskalas så då blir det med fest. Sista och absolut den festen jag ser mest fram emot är den 25 april! Då har två kompisar från min gamla skola, John och Johan ha en stor 20 årsfest. Det kommer nog bli skitkul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0