Under my yellow umbrella

Gårdagens partynatt blev också superlyckad. Vi var på förfest hos en svensk kille som hette Måns. Där var en massa trevliga människor från olika länder. Jag och Johanna delade en flaska gin och efter det var iaf jag ganska onykter...
Hehe vi drog vidare till en stor klubb som hette Rolling Stones vid halv 1 tiden kanske. De hade två dansgolv på den klubben, ett jättestort på nedervåningen där de spelade rockmusik. Faktist ganska många bra låtar, många gamla roliga klassiker liksom. Sedan fanns där ett stort dansgolv på övervåningen med utsikt över det nedersta dansgolvet där de körde blandad musik, allt från techno till hiphop och R&B. Det var skitkul där och vi skakade loss hela natten lång.
Vid 4 tiden gav jag och Johanna upp iaf och tog en taxi hem. Var i säng vid halv 6 tiden på morgonen.

Vaknade...vet inte ens om jag vill skriva det men okej då... halv tre(!) på eftermiddagen. Det har verkligen spöregnat hela dagen idag så har spenderat största delen av dagen under ett gult paraply:P Väldigt tråkigt men men. Vi åkte in till stan igen och gick runt. Sedan åt vi på appertivo och efter det åkte vi till favvoglasssbaren Chocolat. Johanna köpte koppar och jag käka glass=) Nu är vi hemma och ska snart krypa till kojs.


Shoppade "bara"  dessa jeansshorts för ca 200 kr på Zara.


Haha det är jag med det gula paraplyet:P





Johanna fick jättefina påsar till sina koppar.


Glassmonstret nr 1 pussar er alla godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0