Sambo

Jag har funderat lite på det här med att flytta ihop med någon, det är lite läskigt...
Han kommer se allt nu, jag kan inte dölja något längre. Långa toabesök, smutstvätt, hur man ser ut som ett jävla vrak när man är sjuk. Det är skitläskigt. Han kommer se alla mina töntiga tanttrosor som är så grymt fula men riktigt sköna! Vi tjejer har väl alla sådana? Innan har man ju kunnat gömma dom längst in i garderoben men nu kommer han se dom.
Innan har jag kunnat sova med min bettskena när inte varit med. (haha kan inte fatta att jag skriver detta, men jag gnisslar tänder som en åsna så måste ha de:P) Men nu sover vi ju tillsammans varje natt och jag måste ju använda den nån gång.
Det är nästan som att bli ihop på nytt, upptäcka den egentliga personen, med alla brister som inte längre går att dölja.

Jag kan inte fatta att jag är sambo nu! Det låter så moget, det är många vuxenpoäng för de;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0