Pizza

Jag och Jacke gjorde hemmagjord pizza häromdagen, den blev skitgod, dock för liten tyckte Jacke;)



Jag gjorde degen, det var hur enkelr som helst, bara vatten, olja, jäst, salt och mjöl. Knådade två små söta bullar och la i en bunke för jäsning. När jag sedan efter några timmar tittade till degen hade de söta små bullarna svullnat upp till en stor fet röv som elakt moonade mot mig från bunken:P



Så här blev min Pizza tillslut. Jacke gjorde en egen men han bara öste på allt som fanns i kylen (majs bl.a.! Blä!) så den blev...lite konstigt eller va man ska säga:P
(Haha, mamma sitter här ijämte och förrveten som hon är sitter hon och tjuvkikar hela tiden, hon såg min pizza och utbrast - Vem är det som har spytt? Haha hon e dum:P Men ändå, pizza som pizza;)

Kommentarer
Postat av: JW

Min lilla hemmafru;)

2009-03-22 @ 23:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0