Design

Nu är nästan vår lägenhet klar! =) Bara en massa tavlor som ska upp då väggarna är lite kala:P Här kommer bilderna som jag lovade.






- Mina älskade tidningar på hög, riktigt snyggt att inreda med tidningar och böcker.
- Ijämte ser ni vår utsikt från köksfönstret, skojja hehe det är en fin tavla Jacke fick av mig i julklapp som hänger i köket.
- Kakfatet under är så himla gulligt, köpte det på Ö&B för 69 kr, tro det eller ej:P
- Tavlan längst ner i hörnet föreställer Jacke när han åker blades, den är jättefin och det är coolt att sätta upp fräcka personliga motiv på väggarna än att köpa tavlor på främlingar=)
- Mina kokböcker står framme på en hylla i köket, tycker dom är så snygga.
- Orkideer är min favoritblomma!
- Grenar (pil och ormhassel) är skitsnuggt att inreda med, lättskött också:P
- Min kökshortensia längst upp som håller på att dö hela tiden:P
- Under den har vi min fina, antika pigtittare. Snyggt att blanda modernt och gammalt/antikt.
- Den vita byrån var en ful, gammal träbyrå vi köpte på second hand för 100 spänn. Vi målade om den och satte på nya knoppar i silver och woalla! Den blev så snygg och som ny. Personligt och ett bra sätt att spara pengar när man flyttar hemifrån. (Tvbordet var också från second hand och ommålat)
- Min underbart vackra kristallkrona lyser upp rummet och ger vardagslyx!

Här kommer en bild på vår "Walk-In-Closet" :P



Kommentarer
Postat av: JW

Skitsnyggt:D Längtar tills jag får se det i verkligheten!!

2009-03-17 @ 19:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0