Witch Mix?

Buona sera!

Idag har varit arbetsdag för Johanna och en väldigt lugn dag. Jag sov till 10 och när jag gått upp och gjort mig iordning gick vi med lille Emil till affären för att handla mat. Jag och Johanna lagade sedan middag idag. Det blev en kycklinggryta med bacon, lök och champinjoner, bandpasta och en god sallad med nötter, äpple, blomkål, tomat och blandsallad. Till efterrätt blir det min specialitet - Hallonparfait. Hoppas nu familjen tycker om maten=)
Nu slappar vi bara, jag har packat, detta är ju min sista dag här, sorgligt... Snart ska vi äta och sedan ska Johanna till skolan,  där hon läser italienska. Jag ska med och se hur det går för henne;) Efter det vet vi inte riktigt vad som händer. Antingen blir det bowling med Lisbeth, hennes bror och hennes brors flickvän + två stycken killar som båda heter Alessandro. Eller blir det Appertivo med Måns (svensken vi var på förfest hos) och hans rumkompisar. Det lutar åt det första alternativet eftersom vi lagat så god mat själva och ska äta hemma. Aja, vi får se, man vet ju aldrig hur kvällen ter sig...=)

I affären handlade jag också på mig en hel del dricka att ta med hem...billigt:P





Så inte flaskorna ska gå sönder under flygturen hällde vi över det i petflaskor. Snacka om Old Times. Fick flashbacks från 15-årsåldern då man smög och gjorde häxblandningar från flaskorna i morsans barskåp;) Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0