1 Maj

1 maj ringde telefonen halv 10 på morgonen, ingen sovmorgon här inte. Jag och Mickan, en gammal barndomskompis träffades på krogen kvällen innan och bestämde att vi skulle dra till damernas (Varbergs damers nakenbad:P) och lägga oss och sola kl 11, vi skulle fan pressa! Haha:P
Vi låg där till kl 16 och jag har inte skrattat så mycket på länge! Vi låg och glassade i solen och pratade skit och gamla minnen hela dagen. Det var jätteroligt att träffa henne igen!
När jag kom hem var jag röd som en nykokt kräfta i ansiktet och på ryggen. Hade självklart bränt mig:P Är iaf inte vit som ett lakan nu=)


Haha, såhär såg jag ut efter stranden:P

Sedan hade jag bråttom, kl 17.00 skulle jag nämligen traditionsenligt på Cirkus Maximum. Jag går på den varje år med mamma och mina systrar. Och mina trogna läsare vet ju att jag bara ÄLSKAR cirkus, och det finns absolut ingen bättre eller större än Cirkus maximum!
Och detta året var nog den bästa föreställningen jag någonsin vart på, helt underbart kul och bra!






Elefanterna är allra bäst tycker jag! Fast dom stinker:P Haha, elefanter och delfiner är mina absoluta favoritdjur, de e så vackra och smarta!



Första gången i mitt liv jag sett kossor, grisar, getter och gäss på en cirkus:P

Hundarna var jätteduktiga och sååå jävla söta och fina!

Vilken underbar dag detta var, helt perfekt! =)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0