I wish everything could be like today

Barfota, fräknar och solbränna.

Har haft en helt underbar dag idag! Gick upp kl 10 och åkte ner och la mig på stranden. Sedan åkte jag, my sisters, mamma, min moster och hennes man till mormor och morfar. Där bjöds det på grillat och sedan låg jag och läste och grillade mig själv i solen:P Så underbart  varmt och skönt de har vart idag=) HAr faktist fått lite bränna. Vi hade vattenkrig och sedan åkte vi hem. Jag och Jakob gick sedan ut till piren och fiskade lite med hans nya fiskespö och kollade på solnedgången. Nu ska jag krypa ner i soffan i Jackes tröja och kolla på "The Butterfly Effect".




Älskar att vara barfota




Han fick självklart napp på första kasten, superfiskaren=)


En liten torsk:P




Ser ni superfiskaren i brillorna?




Blått hav


Ser ni? Ser ut som en prickig korv:P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0