Mulberry Bayswater Look A Like!

Haha de här e helt sjukt! Kommer ni ihåg att ja nämnde att min drömväska var en Mulberry Bayswater. Gissa vad jag hittade på second hand idag????

En Mulberry Bayswater Look alike!!! Ser nästan exakt ut som orginalet, tycker nästan att mitt second hand fynd är snyggare till och med! (Kostade 20 (!!!) kr) Den var ju dock svart, men den duger till jag blivit rik och kan köpa en äkta brun:D


Min väska från second hand, snygg va!!??


En Mulberry Bayswater orginal.

Kommentarer
Postat av: jw

hahaha du bara fortsätter att shoppa du! vill med hitta lite snygga grejer till helgen så man har lite snygg garderob inför sommarn!!:P

2009-05-28 @ 11:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0