"Parmiddag"

OKey, världens sämsta bloggare här...sorry (igen) för dålig uppdatering. Men nu drar jag tummen ur iaf och skriver om min långhelg här. Jag börjar faktist med onsdag kväll. Då var ju Frida och Björn här och vi hade "parmiddag", eller vi kallar det grillkväll annars blir Jacke rädd, alldeles för moget för liksom. Jag var rädd att han inte skulle komma hem efter jobbet efter smset jag skickade till honom samma dag. - Parmiddag ikväll vare sig du vill eller ej:P Haha bara för att han inte skulle ha en chans att säga emot:P Aja han kom hem och jag tror till och med han tyckte det var trevligt:P Vi käkade världens godaste mat iaf.




"PAren" i soffan:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0